Postupak reklamacije neispravno isporučenih proizvoda
Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).
Na zamenu neispravnih proizvoda imate pravo ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.
Rok za isticanje nesaobraznosti je 2 godine od dana kupovine.
Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije.
Povrat robe se u tom slučaju vrši na teret naše Kompanije a prijava iste odvija se na sledeći način:
1. Pošaljite Vaš zahtev našem operateru na mejl office@apetit.rs
Obavezno navedite sledeće podatke:
- ime i prezime
- e-mail adresu
- broj porudžbine
- poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije
2. Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte kako ne bi došlo do oštećenja u transportu. Obavezno priložite račun i broj porudžbine koji ste dobili putem mejla prilikom potvrde porudžbine. Bez navedene dokumentacije na žalost, nismo u mogućnosti da zamenimo robu.
3. Nakon što se oštećena roba vrati kod nas i izvrši provera opravdanosti reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na vašu adresu. Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca.
Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe.
Izjava o povraćaju sredstava u slučaju plaćanja platnim karticama
U slučaju da nismo u mogućnosti da pozitivno rešenu reklamaciju zamenimo adekvatnim proizvodom, naša Kompanija se obavezuje da izvrši povrat sredstava Kupcu.
U slučaju povraćaja sredstava Kupcu koji je robu platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, Apetit je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i drugih elektronskih metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava isključivo na račun korisnika kartice.
Kupac ne može ni u kom slučaju, ni pod kojim uslovima, zahtevati povraćaj sredstava u gotovini za transakciju izvršenu korišćenjem neke od platnih kartica.